Kaj se skriva pod geslom #nedovolisipogrešati?

#nedovolisipogrešati je nagovor družbi, ki temelji na hipnosti, preobremenjenosti, prikrajšanosti osebnih stikov ….

Pri družbi Celjski sejem smo zasnovali in lansirali kampanjo #nedovolisipogrešati z namenom oglaševanja 52. sejma MOS. Ideja se zateka h kritiki družbe in spodbudi k boljšemu jutri.

Od ideje do družbene iniciative

MOS je sejem z več kot polstoletno tradicijo, ki ohranja dobre lastnosti prejšnjega stoletja in jih združuje z novostmi današnjega časa. Tako so bili temelji kampanje postavljeni. Preprosto, MOS je stičišče mnogih že pozabljenih, pa vendar neprecenljivih vrednot.

Našo idejo smo se odločili predstaviti v treh fazah skozi pet obrazov– za vsak segment MOS-a ena. Nismo se poslužili modelov, čeprav bi nam to pri iskanju prihranilo precej časa, ampak je bil naš plan ostati zvest pristnosti, človečnosti tudi pri tem koraku.

Zavedamo se, da živimo v obdobju, kjer nas čas prehiteva tako močno, da ne znamo več določiti svojih prioritet, vrednot. Vrednot, ki so pred 30 leti še kako živele, pa so sedaj usahnile. Z akcijo želimo spodbuditi ljudi k razmisleku, kakšne so njihove vrednote ter ali se te vrednote skladajo z njihovimi dejanji.

Tudi sejmi imajo za sabo dolgoletno tradicijo. Nenazadnje so sejmi stičišča kvalitetnih izdelkov, odnosov iz oči v oči, so tisti, ki na enem mestu združujejo večino ponudnikov določenega segmenta in vam tako prihranijo dragoceni čas, podjetnikom ponujajo ogromno poslovnih priložnosti in vam na dlani ponudijo spontane ideje.